Mula dari Jumaat sampai ke Ahad, sana sini orang buat kenduri. Alhamdulillah.. Syaiton² menjerit lah kat belakang. Aku ke Taman Sri Lambak, Kluang harini dengan cik Akmal untuk Majlis Pertunangan Sarina & Zuri Hakim. Pasangan dah kenal lebih 10 tahun dan akhirnya mengikat pertunangan harini. InsyaAllah majlis perkahwinan diorang akan berlangsung Oct 17 2009 ni. Tahniah untuk pasangan ni.

Karang Pantun

Putih Suci

Majlis Pertunangan Sarina & Hakim

Sang Pencinta

Ohh!!! Ape?!!

Cincin Pertunangan Sarina & Hakim

You Might Also Wanna Read This:

achmal: hehe besh besh nati boleh upload viedo pulak pasni :)

shahir: hari2 yg memenatkan... haha bibir ko da bek kene agas td?

Razali: @Mal: Video belum sempat nak luangkan masa la. Manyakkkkkk. @Shahir: Pergh. Dia tebuk bibir aku ooo.

amkacak: Hang terbaik dude..ngeh2.. awat la gambaq hang betoi2 suci murni ni?

anasxz: dah kenal 10 tahun. aduh.. boleh bertahan? eloknya terus saja nikah, tak perlu lagi tunang2. sbb dah lama sangat kenal. mungkin tunang tu sesi ujian terakhir kot.

Razali: @amkacak: Haish tunang kena suci2 la. Nanti kahwin baru boleh pegang2. Hehehe..
@Anasxz: Tak lama depa ni ikat. Ujian terakhir la aku rasa ni. InsyaAllah langsung bulan 10 ni.

amri efendi: la hang ni aikh..aku habaq gambaq hang ni..bkn tunang org ni...kekekeke

Razali: @Amkacak: Kekeke.. Gambaq aku kalau tunang orang ni tak cun sama gak. Sume bergantung pada ngantin apa.

pokok kapas: alamak.. mmg best la video ni...lagi2 gamba yg last tu huhu...laju eh video tu takyah tunggu rendering dulu..

Pingback from Nina & Saiful The Receptions | Blog Razali

[...] Langit sangat biru, banyak membantu mencantikkan suasana pengambaran kami. Tak lama lepas tu, Sarina datang nak ambil album. Sampai ke sawah dia datang. Hehe.. Harap-harap dia suka dengan album tu. [...]

Samuel: seek the truth. bagus uncle ni banyak medandehkan rahsia kebenaran. tolong 'seek the truth' md isa sabu menteri besar perlis kahwin lagi. betul ke idok? khabarnya isteri pertamanya mengamuk sakan sampai menyerang isteri kedua di shopping komplek kangar. kabarnya juga isteri keduanya kontraktor dan juga puteri umno perlis. bebebetul ke uncle?


Recent Comments:

Archives

Admin

18% GRAY - © Copyright Mohd Razali • Powered by Wordpress.

FACEBOOK
TWITTER

    Twitter

    Heroes Photowork