Fly! If you want to..

September 14, 2009 | 12 Comments »

Zarith Sofia & Zulhelmi Solemnization & Receptionm Batu PahatPhoto taken from The Reception of Zarith Sofia & Zulhelmi


CELEBRATE WITH HAPPINESS

It’s your wedding day, so go celebrate with joy! Instead of just sitting on you pelamin for hours, ask your partner to go somewhere else while still wearing a wedding dress. It will be fun! PUT A SMILE ON YOUR FACE!

Kebiasaannya, dalam pukul 4.30 petang dah kurang tetamu yang datang ke majlis anda. Waktu seperti ini adalah saat keemasan untuk anda mengambil gambar di luar lokasi majlis. Misalnya di pantai, taman tasik, taman rekriasi, tengah-tengah bandar. Lakukan sesuatu yang tak akan dilupakan! Gambar-gambar seperti itu yang akan meninggalkan kesan selain majlis yang diraikan. Ianya akan diingati setiap kali anda membuka album perkahwinan.

Fikirkan, anda berhabis berbelas ribu, malah puluhan ribu ringgit untuk majlis itu. Sehabis majlis, yang tinggal mungkin bunga kering, hadiah dari rakan-rakan, dan kenangan manis. Hanya satu yang akan kekal selain ikatan perkahwinan: gambar.

Permalink: http://blog.mohdrazali.com/fly-if-you-want-to/

You Might Also Wanna Read This:

Mohd Razali: Permalink: http://blog.mohdrazali.com/fly-if-you-want-to/

Siti Norbaya: aie, tingginye die org lompat!!!!

bisz: niceely add =)

Mohd Razali: Perspective menampakkan ketinggian. Kau sedia untuk lompat macam ni ye!

Siti Norbaya: Okeh, sampai terbang skali...

Azam Arshad: hhhaa...memang biasa beb sang lelaki melompat lebih tinggi...ahahha...

Mohd Razali: @Baya: Oke sila terbang!@Azam: Ahaha betul betul. Oh ye untuk makluman gambar ko penuh bergaya tu masuk dalam album. hahaha

Azam Arshad: ok2...mau glamour aku kat london...haahha....meh jadi agen aku..

Zulhelmi Arif: denying gravity..mcm kenal sehhh pengantin atas tuh..semat dorg tuh..kahkah

Izza Fajarul Hawa: Weh weh Azam tak sampai ke London ye album tu. Hahaha. Harap tidak terlalu kecewa, sekian terima kasih.

Zarith Sofia: xsaba mau melihat hasil tgn ayie secara live!ecey...sabtu ek?beraya d ayer hitam la nmpknye ;p

rahmat: Nicely done! congrats.... mcm kenal je dgn helmi...malaysian student in germany kan....pusing2 terjumpa di sini. tahniah buat helmi....semoga berbahgia sepanjang hayat dlm menjalani kehidupan berumahtangga...amin!


Recent Comments:

Archives

Admin

18% GRAY - © Copyright Mohd Razali • Powered by Wordpress.

FACEBOOK
TWITTER

    Twitter

    Heroes Photowork