Azreen + Hidayah

September 26, 2010 | 1 Comment »


Watch video on High Definition on Facebook for ultimate quality. Wait for the video to fully loaded for best experiences.

Azreen & Hidayah

The Wedding
16 September 2010 – Parit Raja, Batu Pahat – Johor

Setelah hampir sebulan berehat, saya mulakan semula kerja pada 16 September yang lalu. Lokasi majlis di Parit Raja, berdepan dengan kampus UTHM. Disebabkan terlalu lama rehat, perasaan gementar tu ada jugak bila berhadapan dengan orang ramai walaupun dah lama mulakan kerja macam ni. Saya ditemani Azam pada hari itu yang banyak membantu. Perasaan tu semua hilang bila dah mula kerja satu ke dua jam. Alhamdulillah…

Pasangan pengantin ni pulak memang beri sepenuh kerja sama sepanjang majlis. Takda kata penat ke kata nak stop ke. Memang macam ni lah yang saya selalu tunggu untuk hasilkan gambar-gambar menarik. Impak terjadi bila mereka betul-betul nak bergambar. Jadi kita boleh buat kepelbagaian dalam satu sesi tu. Saya kalau boleh tak nak gunakan satu tempat dari mula sesi sampai ke akhir. Kalau boleh biar dapat pergi 2 – 3 tempat, ada variasi. Kepelbagaian itulah yang mendatangkan mood bila tengok semula gambar.

Hari ini dah masuk berapa Syawal? Oh masih raya. Sepanjang puasa tak berkesempatan nak mintak maaf. Buat mereka-mereka yang selalu aku kasari, buat mereka yang berkecil hati, marah kan aku. Ampun maaf dipinta. InsyaAllah masih ada ruang untuk bertoleransi kalau kena budi dan bahasanya.













You Might Also Wanna Read This:

biszign: nice laa abam ayie heroes


Recent Comments:

Archives

Admin

18% GRAY - © Copyright Mohd Razali • Powered by Wordpress.

FACEBOOK
TWITTER

    Twitter

    Heroes Photowork