Raihan + Ikmal

September 27, 2010 | 3 Comments »

Watch video on High Definition on Vimeo for ultimate quality. Wait for the video to fully loaded for best experiences.

Ikmal & Raihan

The Wedding
18 September 2010 – Kluang – Johor

Setahun lepas dirumah yang sama, saya diberi kepercayaan oleh abang kepada Raihan untuk merakamkan majlis mereka, Amin & Asmah. Kali ni adiknya pula Raihan naik pelamin. Seperti dulu jugak, majlis nampak simple tapi kemeriahan terasa bila sanak saudara rapat semuanya ada kat majlis ni. Terhibur melihat gelagat makcik2 mereka.

Sedar atau tidak, kita dah pun dipertengahan Syawal yang mulia. Namun disana sini masih lagi meriah sambutan hari raya. Saya sempat juga berkunjung kerumah sanak saudara berdekatan & sahabat handai. Nak ke Kuala Lumpur / Banting belum sempat-sempat lagi. Jadual dah pun penuh. Mungkin lepas raya baru dapat kesana. Family sangat besar, 12 adik beradik. 10 darinya kat Kuala Lumpur / Selangor. Jadi macam manapun kenalah beraya kesana juga sesekali.

Kalau kat sini, selagi belum Syawal, memang tak berhenti2 rumah terbuka. Tahun lepas aku terjumpa diorang buat rumah terbuka lepas habis Syawal. Pemuda parti politik tertulis pada banner. Semua berbaju kurung cantik-cantik, makan lemang ketupat rendang. Oh tak kesahlah. Raya setahun kot.

Macam mana raya kat tempat korang?


















You Might Also Wanna Read This:

Yai: i likee!!! tq bro!! =D

Wilton: I'm not sure exactly why but this blog is loading extremely slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? I'll check back later on and see if the problem still exists.

Zane: Why viewers still use to read news papers when in this technological globe all is presented on net?


Recent Comments:

Archives

Admin

18% GRAY - © Copyright Mohd Razali • Powered by Wordpress.

FACEBOOK
TWITTER

    Twitter

    Heroes Photowork